Stavhoppstårta till en Student!

Publicerad

Jag fick minst sagt ett roligt uppdrag att göra studenttårta till en av min sambos chefer, vars dotter tog studenten nyligen. Hon har gått Idrottsprogrammet med inriktning stavhopp som då var hennes specialgren!
Så en studenttårta med det temat!
 
Min sambo har varit konstnärlig och lött ihop gubben och ribban till tårtan.
 
 
Tårtan innehöll ljusa vaniljbottnar. Fluff gjord på viol och lakrits (bästa combon om ni frågar mig)
Täckt och dekorerad med hemmagjord sockerpasta samt gubbe och hinder i rostfritt stål.
Tur han jobbar på svets gubben min, han kan göra mycket fint!
 Som renen, som jag lägger upp en bild på längre ner!

 
 
Beräknad på 40 bitar.
 
 
 
 
 
Var ju ingen som sa hur stor den skulle vara...
Sanna

Ser jättefint ut! Kolla gärna in mitt senaste recept också!

2017-06-15, 21:59:44 | URL: http://sannasbakblogg.blogg.se

Kommentera gärna! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (Visas ej)

Hemsida/Blogg:

Din kommentar: