En cykeltårta!

Publicerad

När min nattvän på jobbet berättade att hennes dotter snart fyllde år och hade önskat sig en cykel fick jag direkt en idé på en tårta jag ville göra.
Det skulle bli en överraskning, men när jag frågade henne vilken färg cykeln var började hon ana vad det kunde vara, även fast jag ljög ganska bra!
 
Och eftersom detta var i slutet av april har jag glömt vilka smakerna var. Jag vet att den innehöll svartvinbärsmousse för denna tårta var den första jag testade göra svartvinbärsmousse i!
Sedan kanske vaniljmousse? Kräm? Vit choklad?
 
Jag ville inte skriva något namn på den då den skulle vara till hela familjen, och ett tack för att Bettina, min nattkompis ofta skjutsar mig ända fram till dörren på mornarna innan hon själv får åka hem och sova!
 
Dekorationer i sockerpasta och spacklad med marängsmörkräm!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera gärna! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (Visas ej)

Hemsida/Blogg:

Din kommentar: