Tårta till Livia!

Publicerad

Jag fick göra hästtjejen Livias tårta när hon fyllde 6 år. Så jag blev så glad när jag fick äran att göra hennes 7-års tårta med!
Detta är från mitten på maj.
Jag har ju så många tårtor att lägga upp som jag gjort, men jag vet inte riktigt vart man ska hitta den tiden nu.
För de flesta vet ju att vi håller på att bygga hus, snart. Så småningon.
 
Den som är nyfiken på detta kan kolla på bloggen som jag gjort speciellt för husbygget på isjovik.blogg.se.
 
 
Hon skickade i alla fall en bild så som hon ville ha tårtan, och såhär blev den:
 
Tanken var att de själva skulle köpa små ponny-hästar och sätta uppepå tårtan sedan.
Den var glutenfri och fylld med hallon och choklad.
 
 
 
 
 
 
 Livias hästtårta när hon fyllde 6 år såg ut såhär:
 
 
 

Kommentera gärna! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (Visas ej)

Hemsida/Blogg:

Din kommentar: