Frost tårta till Selma!

Publicerad

Tårta till Selma. För tredje året i rad!
Hennes tårta var de första jag gjorde till någon annan utanför familjen, och sedan har det bara fortsatt så.
Och i år ville den stora tjejen ha något med Frost.
 
Och fast man egentligen inte har tid, så är Selma och hennes familj lite speciella för mig.
Jag fick äran att göra deras Bröllopstårta, den första någonsin. Och så jag fick göra Mini-Cupcakesen till deras bröllopsfest!
Så klart Selma skulle få något med Frost! En favorit som aldrig tycks dö ut!
 
 
 
Denna tårta innehåller jordgubbsmousse och chokladfluff!
Täckt och dekorerad med hemmagjord sockerpasta.
 
 
 
 
 
 
Jag fick fina blommor av Selma när hon skulle hämta tårtan, där i slutet på april!
 
 
 Selmas första tårtor som jag gjorde när hon fyllde 1 år.
Då var det mamma som bestämde!
 
Selmas tårta när hon fyllde 2 år, och då var det Musse Pigg som var favoriten!
 
Jag undrar vad det blir nästa år?

Kommentera gärna! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (Visas ej)

Hemsida/Blogg:

Din kommentar: